07.06.2015

Skjørt i dongeri-jersey

Her er det skjørtet som er det nye plagget. Eg gløymde å fotografere det for seg sjølv, slik eg brukar å gjere med nye plagg. Og jentungen var så glad for det nye skjørtet at ho like godt tok det utanpå shortsen ho allereie hadde på seg :-)

Skjørtet er sydd av dongeri-jersey kjøpt av Sydilla, ein litt tykk jersey, stødig stoff, men likevel med stretch. Har lyst til å sy eit slikt til meg sjølv etterkvart. Mønsteret er frå Inger Öberg si bok, grunnmønsteret for skjørt. Skjørtet er sydd i sstr. 122/128, men lengde svarande til 116. Utanom justering av lengda, senka eg midjen 1 cm på framstykket (skrådde jevnt ned slik at det midt framme blei 1 cm lågare enn opprinneleg). Den mørke stripa nederst på skjørtet er ribb bretta dobbelt. Den lilla stripa midt framme er pynt for å skjule saumen i ribben, i ein ukonsentrert augneblink sydde eg på ribben feil veg. Då er det ofte raskare og like greitt å spille med ved å setje på nokon ekstra detaljar, enn det er å sprette opp og sy på nytt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...