18.01.2015

T-skjorte med Ichtys-fisk til mannen

T-skjorta er sydd etter eit ganske gamalt Ottobre-mønster. M’en i nakken tener som markør for kva som er bak på t-skjorta, eg gløymte å sy i lapp før eg sydde ned saummonnen i halsutringinga. Då er det greitt å berre kunne stryke på. (Klipt ut for hand i full fart). Fisken er klipt ut med Silhouette’n, eg kjøpte fila på Silhouette America.

Eg har ikkje så mange stoff i hylla som passar for herre-t-skjorte for tida. Men dei jersey-stoffa vi hobbysyarar syr av er jo av kjempemykje betre kvalitet enn stoffa i klassiske (billige) herre-t-skjorter, så det spørs om eg ikkje bør prioritere å kjøpe inn og sy litt til mannen framover!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...