19.01.2015

Sløyfe-genser til treåringen

Det er lenge mellom kvart design-stykke eg lagar for tida. For nokre år sidan hadde eg skikkeleg sydilla og låg og designa klede i hovudet før eg sovna om kvelden og brukte alle ledige minutt til å sy. Slike diller varer gjerne ikkje for alltid, og nå syr eg mykje mindre. Men for litt sidan fekk eg ein idé eg hadde lyst til å setje ut i livet, og dette blei det denne sløyfe-genseren av:

Stoff: Bomullsjersey, kanta med ribb frå Stoff og Stil.

Syinga har forresten vore i restemodus i heile haust, dette forklarar at det er forskjellig farge på ribben i hals og på kvar arm. Man tager hva man haver, og eg synest også det er fint med ulike fargar :-)

Det har forresten blitt sydd ein god del tynne jentegenserar i haust, dei er veldig praktiske. Og når Janus har byrja å selje kvalitetsullstoff, kan ein sy godt ullundertøy også!

Genserane til venstre er sydd av Janusjersey (eller var det tynn ribb, tru?), genseren til høgre er av eit bomulls/polyester-stoff som er litt flecce-aktig. Kjøpt i ein tysk nettbutikk for ein del år sidan.

1 kommentar:

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...