13.11.2014

Solhattar i november

Eg fekk så lyst til å sy solhatt, eg, og sette i gang. “Du syr solhatt, ja. Ja det passar jo fint nå i november!” sa dei andre på syforeininga sist, med glimt i auget :-) Jauda, eg veit at det ikkje akkurat er så mykje sol nå, men det har seg slik at akkurat nå er ikkje sy-iveren min kjempehøg. Får eg lyst til å sy ein ting, så syr eg den. Om eg skulle tenkt “nei, nå passar det mykje betre å sy vinterlue”, så er eg redd det ikkje ville bli verken sommar- eller vinterlue.

Prototype: Justérbar hatt! Og den passa til begge jentene, og storebror fekk også (såvidt)til å tre den over hovudet. Patentet funkar!

Prototypen funka så bra at eg sydde ein til, denne gongen med biseband i ytterst i bremmen:

Mønster: Eige str. 51-55
Stoff: Bomullspoplin frå Hilco i begge, i allefall den nederste. Stripete stoff frå Panduro. Ripsband frå Stoff og Stil.

1 kommentar:

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...