22.10.2014

T-skjorter str. 134

Har ein ikkje nok stoff, får ein skøyte på litt… Kva er greitt til ein sju-åtte-åring og kva er for barnsleg? Desse to blei lagt i kleshylla til gutungen medan han var ute i går, eg har ikkje høyrd noko reaksjonar på dei ennå. Var litt i tvil om helikoptera etter å ha klipt dei, men så tenkte eg at fargen ikkje er noko barnsleg, så det fekk våge seg. Astronautane trur eg vil bli godt mottatt fordi han har hatt to t-skjorter av dette stoffet frå før, og den siste av dei brukar han ennå. Tynnslitt og velbrukt t-skjorte.

Eg har forresten byrja å sy stikning på t-skjorte-ermane når eg syr ribbkant som er éin cm brei (to-lags-ribb). Gutungen har nemleg ei slik t-skjorte utan stikning, der ribben konstant er bretta oppover slik av saummonnen blir ein synleg, nedre kant på ermane…

Mønster: Eige; basert på teknikken til Aldrich.
Stoff: Bomullsjersey designa av Johanna Ahlard.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...