22.10.2014

Fleire jersey-genserar

Det lilla stoffet med ugler og diverse på likar eg veldig godt. Faktisk klipte eg ut av mønsteret til “verdifull-jakka” (forrige innlegg) av dette stoffet aller fyrst. Men eg fekk kalde føtter. Rett nok kan eg finne på å gå rundt i diverse litt rare, sjølvkomponerte kreasjonar, men det er grenser for kor mykje merksemd eg likar å tiltrekkje meg, tenkte eg. Så det blei omklipp, og det blei ein genser i str. 122 i staden for :-) (Og eg synest verdifull-jakka blei mykje betre slik den blei!)

Og eit par genserar til veslesyster også:

Genseren med det svenske landsbygs-stoffet blei umiddelbart helsa varmt velkommen av jenta på litt over tre år!

Mønster: Ottobre 1/2013, design nr. 10 (den øverste er gradert opp til str. 122).
Stoff: Singel-jersey: Det øverste er kjøpt av Ixat sin nettbutikk borti Asia den gongen ho (innbillar meg at det er ei dame…) var på Ebay. Landsbygdstoffet er frå Jofotex, og skooterstoffet er kjøpt enten i Sverige eller i Danmark (kan kanskje kjøpast hjå Kreativ i Norge? (pppp.no)).

Nå har mellomstejenta, akkurat fylt 6 år, fått til saman tre slike nokså smale jersey-genserar. Konklusjonen i dag var at ho ønskjer seg fleire :-)

1 kommentar:

  1. Kjempefine alle tre! Mye fint stoff her. Syns godt du kunne sydd til deg selv i det første, men er jo viktig å føle seg komfortabel også:)

    SvarSlett

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...