15.05.2014

Kantebandsapparat for FOE

(FOE= Foldover Elastic)

Her er “single fold”-apparatet mitt for Coverproen; ei venninne var nysgjerrig på apparatet, så her kjem ein presentasjon! Eg brukar det ikkje ofte, men nå har eg akkurat kanta kjøkkenhandkle med FOE, og då fungerer det supert!

Apparatet er kjøpt hjå Sharpsewing på Ebay, det kostar oppunder 180 kr inkl frakt frå USA. Slike apparat finst for ulike breidder på bandet, denne er for 5/8” band, så eg har  kjøpt FOE som er 5/8” breitt. Eg har ikkje prøvd apparatet til vanleg, vevd skråband. Eg har heller ikkje prøvd det på noko særleg svingar, men på rette strekningar fungerer det veldig fint. Og når stofftykkleiken er jevn og tynn; om stoffet derimot blir tykkare, kan det kanskje bli i utfordring å få nåla til å treffe inne på bandet. Nåla står forresten i høgre posisjon, kjedesting. Apparatet er veldig enkelt å stille inn (eg har berre brukt det med gjennomsiktig fot); stille det inn slik at “støttekanten” lengst framme står parallelt med og inntil syfoten, og deretter stramme skruane.

Here’s a presentation of my single fold binder for my Coverpro. I don’t use it much, but in some cases, like when I made tea towels the other day, it workes splendidly. Bought at Sharpsewing on Ebay, cheap. Several sizes, I bought 5/8” and bought 5/8” FOE at the same time (in other shops on Ebay). Very easy to adjust and use, at least when the fabric is even and thin, but I’m afraid it doesn’t work that well in bends and sewing across seams with some thickness. Maybe it will work with woven biastape too, I haven’t tried. The needle is placed in the right position, chain stitch.

1 kommentar:

  1. Som alltid er dine forklaringer fantastiske. Jeg har fulgt med en stund og er spesielt interessert i alle de supre forklaringene ang cover.
    Jeg har selv Bernina kombi over/cover men leter stadig etter en 'lang gjennomsiktig for' som faktisk passer.

    SvarSlett

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...