21.01.2014

Gult er kult!

Femåringen i huset er glad i gult. Dette gule stoffet blei kjøpt med henne i tankane då eg var på shopping i nettbutikken Textart for litt sidan. Eg hadde høyrd at denne isolien var mjuk, stretchy og god, men at den var såååå mjuk, hadde eg ikkje trudd! Ein får nesten litt sånn semska skinn-feeling når ein tar på det :-) Heldige jente, eg har også lyst på genser i slikt stoff!

Mønster: Boka til Heilt Spesiell og Jubel: “Omslagsgenser”, str. 116. La til 9,5 cm i lengda inkl drøye 2 cm oppleggskant, og 4 cm i breidda nedst på kvar side av framstykke og bakstykke. Det vil seie, eigentleg la eg til 4,5 cm, for eg aukar alle saummonnar frå 0,5 cm til 1 cm. Tunikaen blei prøvd i dag, den er ikkje veldig vid (nå er heller ikkje jenta veldig smal heller). Nokså lang i ermane, men det skal nok gå når berre ribben er stram nok til å halde ermet oppe. Greitt å ha litt å vekse i også.

Materiale: Gul isoli med stretch og børsta bakside frå Textart.no. Stjernevelour frå JNY. Ribb frå Stoff og Stil. Fôr i hetta er “Campan”/bomullsjersey frå Hilco/Sydilla.no.

Eg sydde av “omslagsgenser”-mønsteret før jol også, då skulle jentungen vere esel i jolespel i barnehagen, og trong grå klede. Fint å ha noko som kan brukast seinare også, tenkte eg, og sydde ein genser utan esel-detaljar. Ferdig i siste lita, rakk såvidt eit bilete, og sendte genseren til barnehagen. Og der har den vore sidan, dei skal ha fleire spel, skulle det vise seg… Mønsteret er fylgd slavisk, synest eg å hugse. Grå velour frå Textart, bomullsjersey frå Ixat inni hetta.

 

My five year old daughter loves yellow, and I ordered the yellow isoli fabric for her. Only one shade of yellow would be little bit boring (or easter chicken), so I added som more fabrics, as I usually do :-) The grey sweater is an exception from the “multiple fabrics rule”, because it was made when the girl was going to play donkey in a christmas play in the kindergarden and needed grey clothes…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...