13.11.2013

Leikekjøkken-makeover del 1

På barnehageavdelinga toåringen vår går i har dei fire leikekjøkken-modular, kanskje heimesnekra ein eller annan gong i tida. Med nokre gardinforheng som ikkje var heilt nye. Eg spurte om eg kunne få lov til å sy nokre nye i litt friske fargar og det fekk eg lov til :-)

I staden for å ha dobbel breidde som rysjast saman langs gardin-wiren, sydde eg ei flat gardin som kan rullast opp. Ulike stoff på framsida og baksida.

Slik ser dei ut samanrulla:

 

 

Her er eit bilete av leikekjøkkenet etter at eg hadde hengt opp den fyrste gardina. Hentesituasjonen er ingen ideell fotosituasjon, så biletet er dessverre veldig gult:

Stoff: Stoff og Stil og Etsy.

I have made new curtains for the play kitchen in the kindergarden :-)

1 kommentar:

  1. Så hyggelig av deg å sy til barnehagen!
    Kjempefriske og fine kjøkkentekstiler :)

    SvarSlett

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...