04.09.2013

Skumle bølger og snille bølger

Eit stoff som endrar karakter ved å snu det på hovudet! Fascinerande! Ei venninne sa ein gong at ho syntest stoffet såg sint ut eine vegen og meir vennleg ut andre vegen. Eg er einig med henne!

This fabric changes character when turned upside down! A friend of mine once pointed that out to me; “it’s kind of angry this way and friendly when turned!” Cool!

DSC_1042 copy2

Eg har forresten lenge tenkt eg skulle finne ut korleis ein kunne lage ei spørjeundersøking, sjå nedst i posten om du lurar på korleis eg har laga den…

 

Kva for bølgetype likar _du_ best? / What kind of wave do _you_ like best?

Stoffet blei i sommar brukt til å sy haremsbukse frå Ottobre i str. 6 år til mellomste-jenta i huset:

Ottobre 3/2013 Ottobre haremsbukse

Jentas kommentar til buksa etter å ha brukt den mykje: “Ville heller hatt ei vanleg bukse, men den er veldig fin til å leike “Fisken i det røde hav” med alle dei ulike fargane!” :-)

Mønster: Ottobre 3/2013 modell 7, øvre kanten på framstykket senka 1 cm. Sydd i ein storleik større enn jenta brukar til vanleg, funka bra.

Spørjeundersøking/poll: Eg fann ein framgangsmåte på denne sida, i korte trekk går det ut på å legge ein original Blogger poll widget inn i bloggen (i sjølve ramma, ikkje i ein post), kopiere html-koden inn i ein bloggpost, og slette widgeten etterpå.

2 kommentarer:

  1. Tuffa byxor! Gillar bäst B :-), men båda är fina.
    /Anna

    SvarSlett
  2. Jeg liker egentlig begge, men heller litt mer mot A :) Buksa var skikkelig stilig! Så kjekt med fargerike plagg på ungene.

    SvarSlett

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...