29.07.2013

Ammetopp att / Nursing Top

Home made nursing top in single jersey

Eg jobbar med ammetopp-mønster for tida. Denne her blei sydd for nokre veker sidan til ei venninne som nyleg fekk barn. Fleire toppar kjem det til å bli, tusen takk til Sykrokarar som hjelper meg i konstruksjons-prosessen med å oppgi mål på seg sjølv :-)

Toppen er sydd i str. L og litt for stor til meg. Heldigvis viste det seg at den passa godt til ho som fekk den.  Når det gjeld stoff til ammetopp, er eg nokså nøye på at det er ein jersey som har god stretch. Og litt barnslege motiv   ̶  det må vere lov når det er ein ammetopp, synest eg!

My blog statistics show that many german seamstresses have found their way to the blog post of a nursing top I made a few years ago. You are very welcome, and the hits actually inpired me to work more with this design, even though I’m not nursing anynore. I made this top for a friend of mine who got a girl recently. It’s a little bit too large to me on the picture, but fortunately it fit my friend much better :-)

Stoff/Fabrics: Jersey kjøpt hjå Stofstedet, Nord-Jylland (Stofstedet.dk), ribb frå Stoff og Stil (stoffogstil.no)

2 kommentarer:

  1. Den er kjempefin, Annwes! Og jeg er rimelig sikker på at dette ville bli en nydelig tunika også til damer som ikke ammer!

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Slaraffen! Og eg tenkjer du har rett i at den kan brukast også av ikkje-ammande. Eg har tidlegare sjølv assosiert den veldig med amming (den omslagsvarianten der det går ein smal omslagsdel heilt over til sidesaumen). Men i det siste har eg sett at eit slikt type omslagsdesign har blitt brukt av mange i Tyskland, trur ikkje det tyske mønsteret er primært tenkt som ammetopp.

    SvarSlett

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...