12.06.2013

Endeleg sying att! / At last I’m sewing again!

Vi har flytta til Oslo, og etter å ha budd her 12 dagar og ordna det eine og det andre, har nå turen endeleg kome til å pakke fram sy-tinga! Eg har sakna symaskinene veldig. Vi leiger ein 90 m2 stor halvpart av ein tomannsbolig, utan eigentleg mykje plass til syrom. Men heldigvis har forrige eigaren kledd inn eit rom i kjellaren, dette kom som eit gledeleg bonusrom, og her skal eg sy! Hurra! Bilete av rommet kjem nok seinare, tenkjer eg.

We have moved to Oslo, and after 12 days, at last it was time to unpack the sewing stuff! What a joy! As a bonus, there appeared to be a house in the basement which I can use as a sewing room. Hurrah!

Solhatt med sekretærfugl

Fyrste plagg ut er ein solhatt til minstejenta. Ho sov då den var ferdig, så eg er spent på korleis den passar. Eg har fått prøvd meg på vinyl-strykestoff, som eg har kjøpt av Laralil.

The first thing I have made is a sun hat for the youngest girl, I’m excited to see if it fits tomorrow! I have tried out the vinyl transfer I have bought from Laralil.

sekretærfugl

Forresten, fuglen er ein “sekretærfugl”. Ikkje høyrd om ein slik ein? Ikkje eg heller, før i kveld, hehe. Eg teikna ein fantasifugl, og så kom mannen min og sa at det likna på sekretærfugl. Så eg modifiserte teikninga litt, og så var det avgjort. Ein sekretærfugl!

By the way, the bird is a “secretarybird”. Never heard of such a bird? Neither had I, before this evening ;-) I sketched a fantasy bird, and my husband commented that it looked like a secretarybird. I modified it sligthly, and there it was; a secretarybird!

1 kommentar:

  1. Velkommen til Oslo! Håper du vil trives her :-) Kjempefin solhatt og stilig sekretærfugl.. he,he--

    SvarSlett

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...