22.01.2013

Ny kjole, ny stil

I det siste har det gått litt tid med til å teikne kjoleliv-grunnmønster. Men kva for ein kjole skulle det vel bli av det? Hmmm. Eg fann fram dette burgunder-raude velourstoffet. Dette skulle det bli kjole av. Før har eg stort sett laga fargeglade plagg, som, enten eg har villa det eller ei, ofte har havna i litt sånn “hippie-gata”. Dette stoffet er heilt annleis. Eg kikka gjennom bomullsribb-hylla mi. Men nei, ikkje hadde eg fargen, og ikkje passa det med retro bomullskant på den typen kjole som byrja å vekse fram oppe i hovudet mitt. Men kva for ein kjole skulle det bli? “Bishop sleeves”. Delt liv. Rynking i overdelen. Lang kjole.

Aldrich advarte mot å ha lågt liv hjå barn under 7 år. Eg var berre så nysgjerrig på korleis det ville bli med lågare liv og lang kjole på ei lita jenta. Trassa advarslane. Og kjolen blei til:

 

 

Men kva for ein stil blei eigntleg dette? Eg forbind det med… med…, har det på tunga… Nei… Eg innbillar meg at dette liknar på noko, men i såfall klarar eg ikkje å finne ut kva. Nokon andre som tenkjer at “denne stilen minner om…”? (Kjolen bakfrå gjev meg litt nattkåpe-kjensle, hehe ;-)

Mønster: Eige, teikna utifrå grunnforma “The classic bodice block: girls 98-164 cm height” i Aldrich si bok.
Stoff og tilbehør: Ein velour i fantastisk kvalitet (Hilco??), tett og fint strikka, loa nesten ingenting ved klipping. Kjøpt hjå Jydsk stoflager. Knappar frå mix-pose frå Panduro. Stoffet er rynka med gjennomsiktig strikk frå Stoff og Stil.

1 kommentar:

  1. Nydelig!!! Fikk litt sånn "riddertid" følelse da jeg så den!! Ser ut til å være veldig behagelig på!!

    SvarSlett

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...