04.11.2012

Vottar utan tommel

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vottar til minstejenta! Eg klarte ikkje å tenkje ut ein enkel måte å lage vottar med tommel, så det blei vottar utan tommel (jenta er 15 mndr gamal, funkar det eigentleg utan tommel då? Eg får spørje barnehagen i morgon, ho har hatt vottane der ei veke eller to…). Saum-metoden eg har brukt, har eg lært hjå Little Svali.

Etterpå har Linda med denne bloggen vist korleis ho syr babyvottar, så om eg skal sy fleire vottar, skal eg prøve hennar metode :-)

Mønster: Eige
Materiale: Nylon-poplin og ull-interlock frå Stoff og Stil. Anorakk-snor frå Stoff og Stil. Merkelappen som er bretta rundt snora og sydd på, er interlock.

1 kommentar:

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...