07.07.2012

Frå sokkegarn til tunika

Nå har eg akkurat kome heim frå ein vekes-lang tur til eit feriehus utan nett-tilgang! I staden for sying og blogging, har det vore koselege stunder saman med familie og venner. I ledige stunder har det likevel blitt litt skriving om det eg ikkje rakk å blogge om før vi reiste, så nå er det berre å publisere det. Og så har eg fått øve meg bittelitt i Photoshop Elements 10!

For litt sidan blei eg ferdig med denne tunikaen. Eg såg eit nøste “Regia” sokkegarn i ein garnbutikk, og forelska meg heilt i fargane. Dei hadde berre eitt nøste á 100g att (ull + litt syntetisk), og det kjøpte eg, utan å vite kva eg skulle med det. Og bestemte meg etterkvart for at det skulle bli ein tunika, som ein slags “body warmer”.

DSC_0497k copy

DSC_0497b

DSC_0497beskj

Tunika hekla av Regia-garn

Om mønsteret: Eg teikna eit enkelt kjolemønster som om eg skulle sydd tunikaen av stoff, og tok utgangspunkt i dette for å få dimensjonane på plagget. Resten blei til medan eg hekla. Eg starta nederst og hekla meg oppover ring for ring. Nederst er ringane hekla av enten fastmasker, stavar eller dobbeltstavar. Der det er snurpa inn, byrja eg å hekle annankvar stav og luftmaske, for eg var redd det ville bli for lite garn om eg hekla tettare masker. Men maske-talet er det samme i overgangen, det er berre det at maskene blir strammare når ein heklar annankvar stav og luftmaske. Eg blei ikkje klar over kor smalt det blei før eg hadde hekla eit godt stykke på veg, og eg bestemte meg for å fullføre i staden for å rekkje opp att masse. Til slutt blei plagget ein ettersitjande tunika i str. eitt år –eller ein kjole i str. halvt år. Toppen av kjolen er forresten hekla av berre fastmasker.

Fotoredigering: Eg lærte ein fin måte å klippe ut plagget frå bakgrunnen på; Quick selection tool! Eg har berre prøvd på dette biletet ennå, så eg veit ikkje kor godt det fungerer når bakgrunnen er brokete. Men når plagget er fotografert mot einsfarga bakgrunn, gjekk det veldig greitt: Klikke og dra musa over biletet for å merke det ein vil ha med. Halde Alt-knappen nede medan ein klikkar og drar for å take bort det ein ikkje vil ha med. Før eg sette i gang, trykte eg på “Auto-Enhance”. Ikkje veit eg kva det vil seie i praksis, men boka* mi sa at det var lurt, så då gjorde eg det, hehe.

*Boka eg har kjøpt og blar litt i innimellom heiter “The Photoshop Elements 10 book for digital photographers” av Scott Kelby og Matt Kloskowski.

1 kommentar:

  1. Nydelig tunika! Kjempefin lengde på den også :) Er så lett for at småttisene "kryper seg fast i de" hvis de blir for lange.
    Jeg ble veldig nysjerrig på den Photoshop boka, den må jeg prøve og få lånt/kjøpt! Jeg bruker jo Quick selection tool ende, men da som oftes bare for å korrigere der det er litt feil. Aldri tenkt på å bruke den til å markere hele plagget med, men det er jo genialt! Tusen takk for tips :D

    SvarSlett

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...