24.06.2012

Rosa tema, del I: Fleire jente-underbukser

DSC_0474lys

Treåringen treng fleire truser til ferien, når vi ikkje har tilgang på vaskemaskin heile tida. Eg spurte henne om ho likte best vanlege truser eller bokserar. Ho var klar på at det var bokser-underbuksene som var best. Så då blei det tre nye av dei!

Om nokon lurar på kva for fasong dei tre (fire) ulike delane på underbuksa har, kan dei studere bileta under:

DSC_0470

DSC_0471

DSC_0472

Det er ein fjerde del, og det er det indre laget i kilen. Den har samme fasong som kilen, men er mellom 1 og 1,5 cm smalare på kvar side. (Festast berre i saumane til framstykke og bakstykke)

Eg har montert heile underbuksa og sydd på strikket til slutt for å unngå klumpete saummonn. Ikkje det aller stiligaste, og i etter å ha sydd desse, kikka eg litt nøyare på kjøpe-bokseren, korleis dei har gjort det der. Neste gong skal eg vente med å sy den siste sidesaumen før eg syr strikket på, og så sy strikkendane inn i sidesaumen.

DSC_0473

Fargen på dei prikkete underbuksene ser forresten ganske raude ut, medan dei eigentleg er meir pink. Eg har ikkje skjøna meg heilt på kameraet ennå…

Mønster: Knock-off… (Teikna av ei kjøpe-underbukse)

Stoff/tilbehør: Apejersey frå Mjuka Tyger/Johanna Ahlard. Prikkete jersey kjøpt frå Ixat i Sør-Korea. FOE kjøpt på Ebay.

4 kommentarer:

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...