01.06.2012

Erstatningsluer

Det gjekk som det måtte gå, minstejenta kasta frå seg løve-lua si for eit par veker sidan, eg oppdaga det akkkurat litt for seint, og borte var den… Lua var i str. 46, av jersey, og med fôr. Sidan jenta hadde hovudomkrins 47 cm for ei stund sidan, laga eg erstatnings-lua i str. 48, utan fôr, sidan sommaren var like rundt hjørnet. Og ikkje minst: Med knyting. Og her er lua, sydd av velour:
DSC_0176k

Men, hmmm, den blei for stor, særleg i høgda, og ei lue som dett ned i augene heile tida er ikkje stas!
Så eg sydde ei til, denne gongen i str. 46, framleis utan fôr, men i jersey:

DSC_0182k

Denne lua er i allefall ikkje for stor, snarare litt liten. Men så er ho jo også større i hovudet enn 46 cm. Ikkje veit eg kva som skjedde i fyrste omgang, om det var mønsteret, stoffet eller symetoden (kanskje velouren sklei under syfoten slik at eg sydde nærare stoffkanten enn eg skulle?). Får prøve igjen i str. 48 seinare ein dag, med jersey.


Knytebandet er av ein strimmel interlock, klipt parallelt med jarekanten, så det ikkje er særleg stretch i lengderetninga. Strimlane er ikkje sydd nokon ting anna enn i festet til lua. Dei flisar seg bittelitt opp i sidene (men raknar ikkje), så eg hadde nok ikkje gjort det slikt om det var luer for sal. Fyrste lua hadde 1 cm brei strimmel, men dette var litt i smalaste laget, synest eg. Derfor fekk neste lue litt breiare strimmel. Løve-lua med knyting er brukt ein god del siste par vekene, og knytinga fungerer greitt. Eitt alternativet kunne vere å lage øyreflappar, men då er det ein del meir dill å lage lua…

Montering av interlock-strimlane (Dobbel saum akkurat i festet):

DSC_0177

Velourlua passar nok perfekt til hausten. Og etter at eg sydde desse, kom varmen for fullt, og det var tid for solhatt i staden for (forrige innlegg)Smilefjes

Og forresten, tre gule/oransje luer, –har eg ete for mange appelsiner i påska, kanskje, spør ikkje meg kvifor eg har trong til å sy så mykje i oransje og gult…


Mønster: Eige, etter framgangsmåten frå sida som er linka til i toppen av innlegget.


Stoff: Sky-velour frå JNYDesign, interlock og ribb frå Hilco. Løve-jersey frå Darling dearest (Kjøpt hjå Textart.no)

1 kommentar:

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...