10.05.2012

Når ekstra dyrebare jersey-skattar skal gjennom vask før sying

Eg fekk ei stor pakke med stoffrestar i posten i fjor. Mange bitar var i full breidde, men berre 30-40 cm lange, og då er det så kjipt om masse stoff skal gå bort i innrulla kantar som er eit herk å klippe og sy i. Så eg sydde stoff saman til passeleg store “sylindrar”, utan å la overlocken skjere bort noko. Det var litt arbeid både å sy saman og klippe frå kvarandre etterpå, men i dei tilfella då omtrent kvar kvardrat-centimeter tel, så er det verdt det! Jerseyen rullar seg stskillig mindre. (Men eg gjer ikkje dette kvar gong eg har kjøpt jersey, altså, hehe).
I praksis har eg klipt laus stoffa ettersom eg skal bruke dei. Så innimellom får eg nokre overraskingar i stoffhylla, når eg tar fram og opnar ein stor “stoffklump” og tenkjer “oj, dette stoffet hadde eg heilt gløymt at eg hadde!” ;-)

Klikk påbileta for større versjonar:

unngå jerseykantar som rullar seg stoffa klippast ifrå kvarande

Dette er forresten ein opplæringspost for meg i html-redigering, noko som til nå har vore heilt gresk for meg. Men eg fann ein tutorial på nettet på korleis ein kan få bilete side om side, og der fekk eg gode tips. Tutorialen kan du finne her. I tillegg tipsa min html-kyndige mann om at det ikkje er lurt å definere både høgde og vidde på biletet, så har har eg berre definert vidda.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...