08.02.2012

Sommarkjole med berre rette kantar

Alle mønsterdelar er enten rektanglar eller trapes…

DSC_0568

Og om stoffa: Eg fekk lyst til å sy i stoff i friske fargar, og tok fram bunken med amerikanske quiltestoff som blei kjøpt inn frå Etsy for to vintrar sidan. Men eg endte opp med Stoff og Stil-stoffa eg kjøpte på salg nå ved nyttår (unntatt skulder-stroppane), og er veldig fornøgd! Eg har som fast prosedyre å kikke innom jersey-hyllene kvar gong eg er på Stoff og Stil, men har visst i litt for stor grad oversett trykt bomull-hyllene, fann eg ut. Der er det mykje fint!

DSC_0566

DSC_0569

Mønster: Eige

8 kommentarer:

  1. Så utrolig søt kjole!!! Både valg av stoffer (som kler hverandre utrolig godt), og selve modellen.
    Du er til INSPIRASJON:)

    Beste hilsen fra Solveig / house of hopen

    SvarSlett
  2. Skjønn farge og mønsterkombinasjon i denne kjolen ja :)

    SvarSlett
  3. Så fargerik og fin kjole. Moro at det matchet opp med bare to like former da :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselege kommentarar, og veldig hyggeleg å vere til inspirasjon!

    Nå er det berre å glede seg til sommaren (og samtidig gå litt på ski og nyte vinteren også, hehe)

    SvarSlett
  5. Dette var en veldig fin blogg. Jeg begynner å følge deg fra i dag: )

    Du setter sammen stoffer og det er vakkert det du lager. Fine applikasjoner, flotte farger. Inspirerende!

    SvarSlett
    Svar
    1. Velkommen skal du vere, og tusen takk for hyggeleg kommentar, "Velkommen til min kreative verden"!

      Slett

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...